favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ŁódźUsługi reklamowe Łódź

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Łódź, w odległości 5 km od Plac Zwycięstwa

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm, Łódź, łódzkie
    DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm Linki sponsorowane To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpis...
    150 zł miesiąc Łódźłódzkie
  • Ogłoszenia drobne,  Łódź, łódzkie
    Ogłoszenia drobne 3 emisje w cenie jednej. Ta okazja jest niepowtarzalna. Jedyna na rynku. Wybrane ceny emisji reklam: - ogłoszenie drobne: Cena za jed...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł, Łódź, łódzkie
    Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł Reklama w wyszukiwarkach - Na Próbę! Dla Firm, które mają jeszcze wątpliwości, czy kampania w wyszukiwarkach jest skuteczną formą reklamy, oferu...
    150 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł, Łódź, łódzkie
    Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł Reklamy, ogłoszenia, medialne promowanie i patronaty. Skorzystaj już teraz. Możliwość zamieszczania ogłoszeń drobnych bezpłatnie. http://tyglo.vgh.pl tyg...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zarządzanie kontami AdWords, cała Polska
    Zarządzanie kontami AdWords Jesteśmy młodym, kreatywnym, wykwalifikowanym zespołem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 10 lat zajmujemy się doradztwem i obsługą kampanii r...
    Cała Polska
  • Strony internetowe www- projektowanie i tworzenie, cała Polska
    Strony internetowe www - projektowanie i tworzenie Perfekcja jest sztuką! Nasz zmysł Twój sukces! Sensual Studio-studio graficzno reklamowe, przygotowuje projekty graficzne o charakterze informacyjny...
    600 zł strona Cała Polska

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca głównie konsumentów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Wiadomo, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby działała. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, by konsument pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację